Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3363
Title: | Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї студентів аграрних коледжів у позааудиторній діяльності: методика констатувального етапу експерименту |
Other Titles: | Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї студентів аграрних коледжів у позааудиторній діяльності: методика констатувального етапу експерименту Формирование ценностного отношения к созданию семьи студентов аграрних колледжей во внеаудиторной деятельности: методика констатирующего этапа эксперимента The Formation of Value Attitude to Creating Family Among Students of Agricultural Colleges in After Classroom Activities: the Methodology of a Summative Phase of the Experiment |
Authors: | Шелест, Н. А. Шелест, Н. А. Shelest, N. |
Keywords: | рівні сформованості ціннісного ставлення до створення сім’ї показники критерії студенти аграрних коледжів ціннісне ставлення до створення сім’ї методика констатувального етапу експерименту |
Issue Date: | Mar-2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | У статті розкрито методику констатувального етапу експерименту з проблеми формування ціннісного ставленім до створення сім’ї у студентів аграрних коледжів у позааудиторній діяльності. Розроблено критерії і показники сформованості ціннісного ставлення до створення сім’ї у студентів аграрних коледжів: когнітивний (знання щодо сутності та функцій сім’ї; усвідомлення цінності сім’ї для окремої особистості та суспільства в цілому; усвідомлення важливості моральних цінностей (любові, дружби, вірності, взаємоповаги, взаєморозуміння) як основи сім’ї)); емоційно- ціннісний (мотивація на створення сім’ї та виконання подружніх і батьківських обов’язків; здатність до емпатії; прагнення створювати сімейні відносини і розвивати їх на основі моральних цінностей (любові, дружби, вірності, взаємоповаги, взаєморозуміння)); поведінково-діяльнісний (здатність до адекватного вибору поведінки в різних життєвих ситуаціях; наявність вміння спілкуватися з представниками протилежної статі; здатність до самовдосконалення себе як майбутнього сім’янина); схарактеризовано рівні сформованості ціннісного ставлення до створення сім’ї у студентів аграрних коледжів: високий, середній, низький. |
Description: | Шелест Н. А. Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї студентів аграрних коледжів у позааудиторній діяльності: методика констатувального етапу експерименту / Н.А. Шелест // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 203-210. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3363 |
ISSN: | УДК 377.015.31:378.663-057.87 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.