Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3362
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевирьова, І. Г. | - |
dc.contributor.author | Шевырева, И. Г. | - |
dc.contributor.author | Shevyreva, I. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-07T14:35:49Z | - |
dc.date.available | 2019-02-07T14:35:49Z | - |
dc.date.issued | 2018-03 | - |
dc.identifier.issn | УДК 37.091.12.011.3-051:004 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3362 | - |
dc.description | Шевирьова І. Г. «Медіа-середовище» як фактор формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи / І.Г. Шевирьова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 196-203. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розглянуто поняття «медіа-середовище», визначено його науковий контекст; висвітлені погляди науковців стосовно окресленого поняття. Здійснений ґрунтовний аналіз щодо наукового розуміння понять «медіа-середовище», «медіа-простір». В свою чергу визначено, що медіа- середовище є складовою медіа-простору, адже лише медіа-середовище надає можливість для того, щоб експериментувати, оволодівати науковими знаннями, практичними уміннями й навичками в галузі медіа; висловлювати точку зору відносно актуальних подій сьогодення засобами медіа; будувати ідеологічну модель майбутньої професійної діяльності; створювати власні медіа-продукти. В статті зазначено, що сучасна молодь є активним користувачем медіа-засобів. Це підтверджується тим, що оволодіння знаннями в більшості випадків відбувається через медіа: нетбуки, телефони, планшети. Отже, постає питання щодо удосконалення способів й приймів подачі інформації в вишах, адже майбутні фахівці мають бути вмотивованими й зацікавленими щодо реалізації майбутньої професійної діяльності через кібер-простір; грамотне впровадження медіа в педагогічну практику. Підкреслено, що ефективною мотивацію для цього виступає медіа-середовище як головний фактор формування медіа- компетентності майбутніх учителів початкової школи. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | майбутні учителі початкової школи. | uk_UA |
dc.subject | медіа-компетентність | uk_UA |
dc.subject | віртуальний простір | uk_UA |
dc.subject | медіа-простір | uk_UA |
dc.subject | медіа-середовище | uk_UA |
dc.title | «Медіа-середовище» як фактор формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи | uk_UA |
dc.title.alternative | «Медіа-середовище» як фактор формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи | uk_UA |
dc.title.alternative | «Медиа-среда» как фактор формирования медиа-компетентности будущих учителей начальной школы | uk_UA |
dc.title.alternative | «Media-Environment» as a Factor in the Formation of Media Competence of Future Primary School Teachers | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.