Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3360
Title: Визначення категоріального статусу поняття «освіта»: сучасні наукові підходи.
Other Titles: Визначення категоріального статусу поняття «освіта»: сучасні наукові підходи.
Определение категориального статуса понятия «образование»: современные научные подходы
Definition of the Categorical Status of the Concept of "Education": Modern Scientific Approaches
Authors: Чепіга, В. Т.
Чепіга, І. В.
Кривохвостов, В. Б.
Чепига, В. Т.
Чепига, И. В.
Кривохвостов, В. Б.
Keywords: освіта
освіта як цінність
освіта як система
освіта як процес
освіта як результат
філософія освіти
педагогічна філософія
Issue Date: Mar-2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті розкрито особливості сучасних наукових підходів до визначення сутнісних ознак поняття «освіта». Відзначено методологічні підходи та напрями у розгортанні наукового пошуку. Схарактеризовано певні аспекти змістового розуміння цього поняття: освіта як цінність; освіта як система; освіта як процес; освіта як результат. Результати аналізу представлено з урахуванням історичного та сучасного аспектів. Показано необхідність переосмислення змісту цієї категорії у світлі появи та ідей нового наукового напрямку педагогічної філософії. Запропоновано перспективні підходи до реалізації освітньої стратегії і тактики, що має відповідати викликам часу.
Description: Чепіга В. Т., Чепіга І. В., Кривохвостов В. Б. Визначення категоріального статусу поняття «освіта»: сучасні наукові підходи. / В. Т. Чепіга, І. В. Чепіга, В. Б.Кривохвостов // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 179-188.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3360
ISSN: УДК 37:101.8
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf251.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.