Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3360
Title: | Визначення категоріального статусу поняття «освіта»: сучасні наукові підходи. |
Other Titles: | Визначення категоріального статусу поняття «освіта»: сучасні наукові підходи. Определение категориального статуса понятия «образование»: современные научные подходы Definition of the Categorical Status of the Concept of "Education": Modern Scientific Approaches |
Authors: | Чепіга, В. Т. Чепіга, І. В. Кривохвостов, В. Б. Чепига, В. Т. Чепига, И. В. Кривохвостов, В. Б. |
Keywords: | освіта освіта як цінність освіта як система освіта як процес освіта як результат філософія освіти педагогічна філософія |
Issue Date: | Mar-2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | У статті розкрито особливості сучасних наукових підходів до визначення сутнісних ознак поняття «освіта». Відзначено методологічні підходи та напрями у розгортанні наукового пошуку. Схарактеризовано певні аспекти змістового розуміння цього поняття: освіта як цінність; освіта як система; освіта як процес; освіта як результат. Результати аналізу представлено з урахуванням історичного та сучасного аспектів. Показано необхідність переосмислення змісту цієї категорії у світлі появи та ідей нового наукового напрямку педагогічної філософії. Запропоновано перспективні підходи до реалізації освітньої стратегії і тактики, що має відповідати викликам часу. |
Description: | Чепіга В. Т., Чепіга І. В., Кривохвостов В. Б. Визначення категоріального статусу поняття «освіта»: сучасні наукові підходи. / В. Т. Чепіга, І. В. Чепіга, В. Б.Кривохвостов // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 179-188. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3360 |
ISSN: | УДК 37:101.8 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.