Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3358
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ягоднікова, В. В. | - |
dc.contributor.author | Ягодникова, В. В. | - |
dc.contributor.author | Yahodnikova, V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-07T14:15:30Z | - |
dc.date.available | 2019-02-07T14:15:30Z | - |
dc.date.issued | 2018-03 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.013+37.017.7 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3358 | - |
dc.description | Ягоднікова В. В. Аксіологічний підхід до виховання соціальної зрілості студентів / В. В. Ягоднікова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 179-186. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті здійснений аналіз поняття «соціальна зрілість», розкрито сутність аксіологічного підходу та його виховний потенціал. Розглянуто роль навчального закладу у вихованні соціальної зрілості. Доводиться, що цінності складають один з критеріїв соціальної зрілості. Представлено результати дослідження з виявлення особливостей цінностей студентів. Пропонуються шляхи реалізації аксіологічного підходу до виховання соціальної зрілості студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | соціальна зрілість | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | аксіологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | цінності | uk_UA |
dc.title | АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИХОВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ЗРІЛОСТІ СТУДЕНТІВ | uk_UA |
dc.title.alternative | Axiological Approach to Education of Social Maturity of Students | uk_UA |
dc.title.alternative | Аксиологический поход к воспитанию социальной зрелости студентов | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.