Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3355
Title: | Формування особистісної готовності студентів до роботи з дітьми з порушеннями емоційно-вольової сфери |
Other Titles: | Формування особистісної готовності студентів до роботи з дітьми з порушеннями емоційно-вольової сфери Формирование личностной готовности к работе с детьми, имеющими нарушения в эмоционально-волевой сфере Formation of Student’s Personal Readiness to Work with Children with Emotional and Volitional Impairments |
Authors: | Проскурняк, О. І. Проскурняк, Е. И. Proskurniak, О. |
Keywords: | формування студенти готовність діти порушення емоційно-вольова сфера |
Issue Date: | Mar-2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | У статті аналізується формування особистісної готовності студентів до роботи з дітьми з порушеннями емоційно-вольової сфери. Розглянуто структуру особистісної готовності студентів до роботи з дітьми з порушеннями емоційно-вольової сфери, яка складається з мотиваційного, емоційного, особистісного, професійно-педагогічного компонентів. Відповідно до кожного компонента визначені критерії та показники формування особистісної готовності студентів до роботи з дітьми з порушеннями емоційно-вольової сфери та подану програму формування особистісної готовності студентів до роботи з дітьми з порушеннями емоційно-вольової сфери |
Description: | Проскурняк О. І. Формування особистісної готовності студентів до роботи з дітьми з порушеннями емоційно-вольової сфери / О.І. Проскурняк // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 168-173. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3355 |
ISSN: | УДК 378.011.4-051 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.