Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3352
Title: ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «СОЦІАЛЬНА ТВОРЧІСТЬ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ»: СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Other Titles: Определение понятия «социальное творчество студенческой молодежи»: социально-педагогический аспект
Definition of "Social Creativity of Student Youth”: the Socio-Pedagogical Aspect
Authors: Дудко, Н. В.
Dudko, N.
Keywords: творчість
соціальна творчість
студентська молодь
Issue Date: Mar-2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті розглянуто проблему визначення поняття соціальної творчості студентської молоді. Проаналізовано загальні особливості визначення соціальної творчості науковцями-першопрохідцями з даного питання та сучасними дослідниками. Визначено соціально-педагогічний вектор розвитку дослідження поняття соціальної творчості. Встановлено загальні проблеми розвитку соціальної творчості студентської молоді, такі як: не сформованість ціннісних орієнтацій, не контрольованість сучасного інформаційного простору, відсутність мотивації та соціальної відповідальності. Обґрунтовано провідну роль студентської молоді, як найбільш динамічної і творчої верстви сучасного суспільства. Уточнено та сформовано поняття соціальної творчості студентської молоді, яке позначається як результат соціального виховання, інноваційна діяльність соціального суб’єкта у закладі вищої освіти та поза його межами, результати якої спрямовані на зростання рівня соціальної відповідальності та вдосконалення функціонування суспільства.
Description: Дудко Н. В. Визначення поняття «соціальна творчість студентської молоді»: соціально-педагогічний аспект / Н. В. Дудко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 62-70
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3352
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf270.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.