Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3352
Title: | ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «СОЦІАЛЬНА ТВОРЧІСТЬ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ»: СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ |
Other Titles: | Определение понятия «социальное творчество студенческой молодежи»: социально-педагогический аспект Definition of "Social Creativity of Student Youth”: the Socio-Pedagogical Aspect |
Authors: | Дудко, Н. В. Dudko, N. |
Keywords: | творчість соціальна творчість студентська молодь |
Issue Date: | Mar-2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | У статті розглянуто проблему визначення поняття соціальної творчості студентської молоді. Проаналізовано загальні особливості визначення соціальної творчості науковцями-першопрохідцями з даного питання та сучасними дослідниками. Визначено соціально-педагогічний вектор розвитку дослідження поняття соціальної творчості. Встановлено загальні проблеми розвитку соціальної творчості студентської молоді, такі як: не сформованість ціннісних орієнтацій, не контрольованість сучасного інформаційного простору, відсутність мотивації та соціальної відповідальності. Обґрунтовано провідну роль студентської молоді, як найбільш динамічної і творчої верстви сучасного суспільства. Уточнено та сформовано поняття соціальної творчості студентської молоді, яке позначається як результат соціального виховання, інноваційна діяльність соціального суб’єкта у закладі вищої освіти та поза його межами, результати якої спрямовані на зростання рівня соціальної відповідальності та вдосконалення функціонування суспільства. |
Description: | Дудко Н. В. Визначення поняття «соціальна творчість студентської молоді»: соціально-педагогічний аспект / Н. В. Дудко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 62-70 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3352 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.