Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3339
Title: НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ТРАКТУВАННЯ СУТНОСТІ І ЗМІСТУ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ НА БАЗІ ГІПЕРЗДІБНОСТЕЙ
Other Titles: Научные подходы к трактовке сущности и содержания девиантного поведения на базе гиперспособностей
Scientific Approaches to the Interpretation of the Essence and Content of Deviant Behavior on the Basis of Hyper Abilities
Authors: Степаненко, В. І.
Stepanenko, V.
Keywords: девіантна поведінка на базі гіперздібностей
обдарована дитина
маргінальна обдарована дитина
асоціальна поведінка
делінквентна поведінка
адиктивна поведінка
суїцидальна поведінка
Issue Date: Mar-2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті проаналізовано погляди науковців щодо сутності, змісту, частоти прояву девіантної поведінки на базі гіперздібностей у дітей шкільного віку у таких аспектах, як асоціальна, делінквентна, адиктивна, суїцидальна поведінка. Наведено статистичні дані щодо розповсюдженості різних форм девіантної поведінки на базі гіперздібностей у дітей шкільного віку. Девіантна поведінка на базі гіперздібностей визначається як тип відхильної поведінки, який супроводжується девіаціями у повсякденному житті при особливій обдарованості, таланті, геніальності в інших сферах діяльності людини. Акцентовано увагу на тому, що труднощі, які виникають у процесі соціальної адаптації обдарованої дитини, при відсутності надання своєчасної допомоги загострюють і посилюють ризик появи у них зазначених форм девіантної поведінки на базі гіперздібностей.
Description: Степаненко В. І. Наукові підходи до трактування сутності і змісту девіантної поведінки на базі гіперздібностей / В. І. Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 140-147.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3339
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf232.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.