Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3339
Title: | НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ТРАКТУВАННЯ СУТНОСТІ І ЗМІСТУ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ НА БАЗІ ГІПЕРЗДІБНОСТЕЙ |
Other Titles: | Научные подходы к трактовке сущности и содержания девиантного поведения на базе гиперспособностей Scientific Approaches to the Interpretation of the Essence and Content of Deviant Behavior on the Basis of Hyper Abilities |
Authors: | Степаненко, В. І. Stepanenko, V. |
Keywords: | девіантна поведінка на базі гіперздібностей обдарована дитина маргінальна обдарована дитина асоціальна поведінка делінквентна поведінка адиктивна поведінка суїцидальна поведінка |
Issue Date: | Mar-2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | У статті проаналізовано погляди науковців щодо сутності, змісту, частоти прояву девіантної поведінки на базі гіперздібностей у дітей шкільного віку у таких аспектах, як асоціальна, делінквентна, адиктивна, суїцидальна поведінка. Наведено статистичні дані щодо розповсюдженості різних форм девіантної поведінки на базі гіперздібностей у дітей шкільного віку. Девіантна поведінка на базі гіперздібностей визначається як тип відхильної поведінки, який супроводжується девіаціями у повсякденному житті при особливій обдарованості, таланті, геніальності в інших сферах діяльності людини. Акцентовано увагу на тому, що труднощі, які виникають у процесі соціальної адаптації обдарованої дитини, при відсутності надання своєчасної допомоги загострюють і посилюють ризик появи у них зазначених форм девіантної поведінки на базі гіперздібностей. |
Description: | Степаненко В. І. Наукові підходи до трактування сутності і змісту девіантної поведінки на базі гіперздібностей / В. І. Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 140-147. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3339 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.