Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/332
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравчук, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-10T14:41:52Z | - |
dc.date.available | 2015-12-10T14:41:52Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.other | УДК 811.161.2 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/332 | - |
dc.description | Рівні володіння навичками лінгвістичного аналізу тексту в студентів-першокурсників / О. М. Кравчук // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : збірник наукових праць / За ред. проф. А. Л. Ситченка. ‒ № 4 (51), грудень 2015. ‒ Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинького, 2015. ‒ С. 194 ‒ 204. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті наголошено на актуальності підвищення якості практичної підготовки філологів, які повинні вміти виконувати лінгвістичний аналіз тексту, адже досконале володіння навичками цього аналізу пов’язане з їхньою майбутньою професійною діяльністю. На основі проведеного констатувального експерименту визначено рівні володіння навичками лінгвістичного аналізу тексту студентами-першокурсниками, наведено статистичні дані. Обґрунтовано значення володіння цими навичками. Окреслено завдання кожного етапу експерименту. Зосереджено увагу на основній термінології. Підтверджено необхідність ґрунтовної фахової підготовки майбутніх учителів-словесників, а також розроблення спеціальної методичної системи формування навичок лінгвістичного аналізу тексту. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | лінгвістика | uk_UA |
dc.subject | аналіз тексту | uk_UA |
dc.title | Рівні володіння навичками лінгвістичного аналізу тексту в студентів-першокурсників | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кравчук О. Миколаїв.pdf | 403.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.