Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3320
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дьоміна, В. В. | - |
dc.contributor.author | Демина, В. В. | - |
dc.contributor.author | Domina, V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-07T11:38:26Z | - |
dc.date.available | 2019-02-07T11:38:26Z | - |
dc.date.issued | 2018-03 | - |
dc.identifier.issn | УДК 378.016:811 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3320 | - |
dc.description | Дьоміна В. В. Становлення білінгвокультурної особистості майбутнього вчителя іноземної мови / В.В. Дьоміна // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 73-80. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито поняття білінгвальна особистість як професійна та культурологічна характеристика педагога-філолога, сутність якої визначається нами як особистість, що володіє рідною та іноземною мовами на рівні, достатньому для ефективного спілкування у білінгвальному діалогічному просторі, усвідомлює себе як суб’єкт і об’єкт двох культур і має сформовані інтегративні й комунікативні навички міжкультурної взаємодії та спілкування; обгрунтовано визначення білінгвальної культури як компонента педагогічної культури майбутнього вчителя іноземної мови, необхідного для обміну інформацією між представниками білінгвокультур засобами рідної та іноземної мов; представлено шляхи становлення білінгвальної особистості у процесі освіти в виховання майбутніх учителів іноземної мови до та специфіка їх професійної підготовки, яка полягає у формуванні комунікативно-мовних білінгвальних умінь для здійснення білінгвального спілкування, результативність якого залежить від рівня оволодіння комунікативно- мовними уміннями і здатності організувати мовну взаємодію в контексті інтеграції мов і культур сприяє, що полегшує адаптацію педагога-філолога до нових соці оку льтурних умов, допомагає організації і координації його професійно-педагогічній діяльності, дозволяє отримати визнання правильності своїх дій від іншомовних груп | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | білінгвізм | uk_UA |
dc.subject | білінгвальна особистость | uk_UA |
dc.subject | білінгвальне спілкування | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі іноземної мови | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.title | Становлення білінгвокультурної особистості майбутнього вчителя іноземної мови | uk_UA |
dc.title.alternative | Становлення білінгвокультурної особистості майбутнього вчителя іноземної мови | uk_UA |
dc.title.alternative | Становление билингвокультурной личности будущего учителя иностранного языка | uk_UA |
dc.title.alternative | Formation of the Biling-Vocational Person of the Future Teacher of Foreign Language | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.