Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДрель, В. Ф-
dc.contributor.authorВолодавчик, В. С.-
dc.contributor.authorСєногонова, Л. І.-
dc.contributor.authorСеногонова, Л. И.-
dc.contributor.authorDrell, V.-
dc.contributor.authorSenogonova, L.-
dc.contributor.authorVolodadzhik, V.-
dc.date.accessioned2019-02-07T11:30:20Z-
dc.date.available2019-02-07T11:30:20Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.issnУДК 318.02-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3317-
dc.descriptionДрель В. Ф., Сєногонова Л. І., Володавчик В. С. Дуальна освіта як інтеграція науково-теоретичної та професійно-практичної підготовки фахівців у закладі вищої освіти / В.Ф. Дрель, Л.І. Сєногонова, В.С. Володавчик // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 66-73.uk_UA
dc.description.abstractУ статті основну увагу приділено визначення поняття дуальна освіта як інтеграція науково-теоретичної та професійно-практичної підготовки фахівців. Дуальна освіта поки що не знайшла достатнього розвитку в системі вищої освіти та наукових дослідженнях. Це пояснюється тим, що її впровадження на державному рівні розпочалося із закладів професійної (професійно-технічної) освіти, які не мають досвіду здійснення наукових досліджень та розповсюдження їх результатів, а також зниження ефективності організації та проведення практик для студентів у реальних умовах діяльності підприємств через їх економічну нестабільність; невелике бажання підприємств співпрацювати з освітніми закладами, брати участь у підготовці молодих фахівців; зниження фінансових можливостей закладів освіти для організації належного контролю і консультацій з боку викладачів- керівників практик; постійне відставання рівня підготовки викладачів від темпів науково-технічного прогресу тощо.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectдуальна освітаuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійно- технічна освітаuk_UA
dc.titleДуальна освіта як інтеграція науково-теоретичної та професійно-практичної підготовки фахівців у закладі вищої освіти.uk_UA
dc.title.alternativeДуальна освіта як інтеграція науково-теоретичної та професійно-практичної підготовки фахівців у закладі вищої освіти.uk_UA
dc.title.alternativeДуальное образование как интеграция научно-теоретической и профессионально-практической подготовки специалистов в учреждении высшего образованияuk_UA
dc.title.alternativeDual Education as an Integration of the Scientific-Theoretical and Vocational-Practical Training of Specialists at a Higher Education Institutionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf252.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.