Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3304
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБартків, О. С.
dc.contributor.authorБарткив, О. С.
dc.contributor.authorBartkiv, О.
dc.date.accessioned2019-02-07T08:43:45Z
dc.date.available2019-02-07T08:43:45Z
dc.date.issued2018-03
dc.identifier.issnУДК 378.015.31
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3304
dc.descriptionБартків О. С. Структурно-функційний аналіз виховної системи закладу вищої освіти / О.С. Бартків // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 1 (315). - Ч. 2. - С. 14-31.uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз структури та функцій виховної системи закладу вищої освіти. Виховну систему закладу вищої освіти визначено як системну й цілісну аудиторну та позааудиторну діяльність суб’єктів закладу вищої освіти (педагогічного колективу, студентського активу, самих студентів), яка протікає в його сприятливому, позитивно- емоційному середовищі і забезпечує поступове й планомірне виконанім поставлених виховних цілей. Виховна система закладу вищої освіти передбачає взаємодію: концепції, діагностичної мети, яка реалізується через цільові завдання; змісту, методів, засобів, форм, принципів, суб’єктів, сприятливого середовища; управління й самоуправління. Визначено функції виховної системи закладу вищої освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectвоспитательная системаuk_UA
dc.subjectзаведение высшего образования,uk_UA
dc.subjectструктура воспитательной системы заведения высшего образования.uk_UA
dc.titleСтруктурно-функційний аналіз виховної системи закладу вищої освітиuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf236.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.