Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3301
Title: Соціально-педагогічна діяльність з корекції агресивної поведінки дітей внутрішньо переміщених осіб, що постраждали внаслідок військового конфлікту на сході України
Other Titles: Социально-педагогическая деятельность по коррекции агрессивного поведения детей внутренне перемещенных лиц, пострадавших в результате военного конфликта на востоке Украины
Socio-Pedagogical Activity on Correction of Aggressive Behavior of Children of Internally Displaced Persons who Suffered as a Result of Military Conflict in Eastern Ukraine
Authors: Краснова, Н. П.
Krasnova, N.
Keywords: внутрішньо переміщені особи
агресія
соціально-педагогічна діяльність
корекція агресивної поведінки дітей
Issue Date: Mar-2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У даній статті розглядаються проблеми внутрішньо переміщених осіб, що постраждали внаслідок військового конфлікту на сході України (пристосування до нових умов життя, нового соціального та культурного оточення, подолання страху, невіри, розпачу, депресії та ін.) та їх дітей, які виявляють агресивну поведінку, що супроводжується неадекватним самооцінюванням, рівенем домагань, підвищеною емоційною напруженістю і тривожністю, ступенем неадекватності уявлень про своє місце в сім’ї, ставленням однолітків, низьким рівнем сформованості комунікативних навичок тощо. Охарактеризовано поняття «агресія», її форми («конструктивна», «деструктивна», «дефіцитарна», фізична, негативізм, підозріливість, чвари, образи, приниження; аутоагресія та ін.). Надано аналіз наукової літератури з огляду поняття «соціально- педагогічна діяльність» (різновид професійної діяльності, що спрямована на передачу соціокультурного досвіду; «метадіяльність»; різновид діяльності у загальносоціальному вимірі; допомога у складній ситуації та ін.) і на цій підставі визначено соціально-педагогічну корекцію, як систему заходів суб’єктів соціально-педагогічної роботи, спрямовану на надання допомоги. Висвітлено соціально-педагогічна діяльність з корекції агресивної поведінки дітей, що вміщує діагностичний блок та безпосередню корекційну роботу (ділові та рольові ігри, психологічні тренінги) за допомогою соціально-перцептивних, ситуаційних, імпровізаційних, соціодраматичних, біхевіоральних, когнітивних, експресивних та ін. методів.
Description: Краснова Н. П. Соціально-педагогічна діяльність з корекції агресивної поведінки дітей внутрішньо переміщених осіб, що постраждали внаслідок військового конфлікту на сході України / Н.П. Краснова // Вісник Луганського національний університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 11-24.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3301
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf296.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.