Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3292
Title: Міждисциплінарний синтез теоретичних досліджень у збагаченні методологічної бази логопедії
Authors: Шеремет, М. К.
Махукова, Т. В.
Keywords: логопедія
діти з особливими потребами
мовлення
Issue Date: 2012
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті проаналізовано ряд теоретичних досліджень в галузі психолінгвістики та когнітивної лінгвістики, які визначають сучасні підходи до проблеми організації ментального лексикону в мовленнєво-мовному механізмі людини та до вивчення значення мовних знаків як елементів мовної свідомості когнітивної природи в їх зв’язку з національною культурою. Представлено ефективні результати науково-експериментальної діяльності з розробки навчально-методичного забезпечення навчання дітей із тяжкими порушеннями мовлення, в основу якої покладено методологічну базу вітчизняної логопедії, збагачену прогресивним теоретичним надбанням зазначених наук.
Description: Шеремет М. К. Міждисциплінарний синтез теоретичних досліджень у збагаченні методологічної бази логопедії / М. К. Шеремет, Т. В. Махукова // Education and pedagogical sciences. – 2012. - № 4 (153). - С. 58-61.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3292
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Educ_and_Pedag_Scien.pdf395.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.