Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБиндас, О. М.
dc.date.accessioned2019-01-29T18:50:34Z
dc.date.available2019-01-29T18:50:34Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherУДК 378:81’243
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3269
dc.descriptionБиндас О. М. Напрями вдосконалення підготовки вчителів іноземних мов у системі неперервної педагогічної освіти України й Австрії: порівняльний аналіз / О. М. Биндас // Педагогіка та психологія : зб. наук. праць. - Х., 2016. - Вип. 22. - С. 263-273.uk_UA
dc.description.abstractУ статті окреслені основні напрямки удосконалення професійної підготовки вчителів ІМ магістерського рівня в університетах України на основі порівняльно-педагогічного аналізу змісту та форм організації підготовки магістрів педагогіки – майбутніх вчителів ІМ (англійської) Приватного університетського коледжу педагогічної освіти імені Д. Лінца, Австрія.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectнеперервна освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectвчительuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectпедагогічна освітаuk_UA
dc.titleНапрями вдосконалення підготовки вчителів іноземних мов у системі неперервної педагогічної освіти України й Австрії: порівняльний аналізuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Биндас Олена Миколаївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-263-273.pdf556.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.