Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/322
Title: Значення й місце ритмічної гімнастики у процесі виховання дітей дошкільного віку з порушенням слуху
Authors: Соколенко, О. І.
Keywords: фізічне виховання
гімнастика
діти
люди з обмеженими можливостями
Issue Date: 2013
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті розглядається значення й місце ритмічної гімнастики у процесі виховання дітей з порушенням слуху. Як складова фізичного виховання дітей з порушенням слуху, ритмічна гімнастика має величезне значення для: естетичного виховання, корекції рухових порушень, а також зменшує недоліки загального фізичного розвитку дітей дошкільного віку з порушенням слуху.
Description: Значення й місце ритмічної гімнастики у процесі виховання дітей дошкільного віку з порушенням слуху / О. І. Соколенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки). - 2013. - № 8 (267). - Ч. 1. - С. 122. - 128.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/322
ISSN: 2227-2844
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Соколенко О. І Вісник ЛНУ 2013.pdf262.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.