Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3212
Title: | Наукові підходи до визначення сутності та структури професійної компетентності майбутнього юриста |
Authors: | Свідовська, В. А. |
Keywords: | вища освіта професійна компетенність юрист інтегрований підхід |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | Статтю присвячено виявленню наукових підходів до визначення сутності та структури професійної компетентності майбутнього юриста. У роботі акцентовано увагу на тому, що одним з ключових напрямів удосконалення системи вищої освіти, зокрема й юридичної, є впровадження компетентнісного підходу. У результатівивченнянауковихпублікаційзпроблем формування професійної компетентності майбутньогофахівця,ізокремамайбутнього юриста, виявлено різноманітні трактування понять „професійна компетентність” і „професійна компетентність юриста”, а також проаналізовано позиції вчених щодо виділення структурних компонентів цих категорій. Умовно виділено чотири основні підходидовизначеннясутностітаструктури професійної компетентності - професіографічний, особистісний, когнітивно-діяльнісний та інтегративний. Установлено, що при характеристиці професійної компетентності юриста науковці більшою мірою спираються на інтегративний підхід, який дозволяє враховувати різні перспективи: професіографічну, аксіологічну, психологічну, морально-етичну, гносеологічну, функційно-діяльніснутощо. |
Description: | Свідовська В. А. Наукові підходи до визначення сутності та структури професійної компетенності майбутнього юриста / В. А. Свідовська // Освіта та педагогічна наука. - 2017. - № 1 (166). - С. 29-34. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3212 |
Appears in Collections: | № 1 (166) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Osvita 2017 _ 1(166) (1).pdf | 674.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.