Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3209
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСвідовська, В. А.-
dc.date.accessioned2019-01-08T21:09:00Z-
dc.date.available2019-01-08T21:09:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3209-
dc.descriptionСвідовська В. А. Генезис дистанційного навчання як інноваційної форми організації освітнього процесу: зарубіжний досвід / В. А. Свідовська // Зимові наукові читання : Ч. 2 : міжнародна конф. (22 лютого 2016 р., м. Київ). - К. : Центр наукових публікацій, 2016. - С. 76-80.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розглянуто та проаналізовано процес становления та особливості організації дистанційного навчання закордоном. Визначено основні підходи зарубіжних науковців до тлумачення поняття "дистанційна освіта". Встановлено. що детальне вивчення зарубіжного досвіду дистанційної освіти має важливе значения для розвитку української системи освіти, забезпечення її якості конкурентоздатності, доступність та гнучкості. Розкриті особливості створення віртуальних університетів в Канаді, США, Великобританії та інших країнах.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectвідкрите навчанняuk_UA
dc.subjectінноваційне навчанняuk_UA
dc.titleГенезис дистанційного навчання як інноваційної форми організації освітнього процесу: зарубіжний досвідuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Cтатті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.