Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3209
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Свідовська, В. А. | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-08T21:09:00Z | - |
dc.date.available | 2019-01-08T21:09:00Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3209 | - |
dc.description | Свідовська В. А. Генезис дистанційного навчання як інноваційної форми організації освітнього процесу: зарубіжний досвід / В. А. Свідовська // Зимові наукові читання : Ч. 2 : міжнародна конф. (22 лютого 2016 р., м. Київ). - К. : Центр наукових публікацій, 2016. - С. 76-80. | uk_UA |
dc.description.abstract | У роботі розглянуто та проаналізовано процес становления та особливості організації дистанційного навчання закордоном. Визначено основні підходи зарубіжних науковців до тлумачення поняття "дистанційна освіта". Встановлено. що детальне вивчення зарубіжного досвіду дистанційної освіти має важливе значения для розвитку української системи освіти, забезпечення її якості конкурентоздатності, доступність та гнучкості. Розкриті особливості створення віртуальних університетів в Канаді, США, Великобританії та інших країнах. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
dc.subject | відкрите навчання | uk_UA |
dc.subject | інноваційне навчання | uk_UA |
dc.title | Генезис дистанційного навчання як інноваційної форми організації освітнього процесу: зарубіжний досвід | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Cтатті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.