Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3193
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Леонтьєва, І. В. | - |
dc.contributor.author | Леонтьєв, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-03T21:57:32Z | - |
dc.date.available | 2019-01-03T21:57:32Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.14 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3193 | - |
dc.description | Леонтьєва І. В. Контроль успішності студентів інституту фізичного виховання і спорту в процесі навчання дисципліни «Рухливі ігри з методикою викладання» / І. В. Леонтьєва, О. В. Леонтьєв // Вісник Луганського національного університета імені Тараса Шевченка. - 2017. - № 3 (308). - С. 36-42. | uk_UA |
dc.description.abstract | У даній статті розглядається проблема докорінного поліпшення якості підготовки майбутніх фахівців у сфері фізичного виховання і спорту, яке може бути забезпечене не тільки значним поліпшенням методів навчання, але і зворотним зв’язком, який реалізується через навчальну, творчу, практичну діяльність студентів. Простежується ідея поліпшення педагогічного контролю на основі впровадження багатобальної системи оцінювання знань і вміння студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Особливу увагу при вивченні даної дисципліни на першому етапі приділяється історії виникнення, походження і розвитку рухливих ігор, їх роль та місце в системі фізичного виховання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | педагогічний контроль | uk_UA |
dc.subject | рухливі ігри | uk_UA |
dc.subject | оцінювання | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.title | Контроль успішності студентів інституту фізичного виховання і спорту в процесі навчання дисципліни «Рухливі ігри з методикою викладання» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.