Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3192
Title: Педагогічна творчість студентів через організацію науково-дослідної робот
Authors: Зубченко, Л. В.
Keywords: фізичне виховання
саморозвиток
самовдосконалення
творчі завдання
студенти
педагогічна творчість
Issue Date: 2017
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті розглянуто гурткову форму роботи студентів. Визначено головні завдання гуртка: – сприяння у формуванні вмінь та навичок застосування засвоєних знань при проведенні творчої практичній діяльності (написання доповідей, статей, вивчення досвіду роботи педагогів-новаторів, проведення тестування, анкетування, педагогічного спостереження в період педагогічної практики); – розвиток творчого мислення студентів, їх пізнавальної активності, самостійність суджень, потреби й вміння самостійно збагачувати свої знання й оволодівати навичками творчої діяльності; – стимулювання інтересу до досягнень вітчизняної та зарубіжної освіти; – формування ціннісне ставлення до знань, якими оволодівають. Акцентовано особливу увагу на ефективних методах та формах роботи студентського наукового гуртка. Зроблено висновок, що різноманітні творчі завдання, які повинні в період гурткової роботи вирішувати студенти, стимулюють їх до активної самостійної творчої роботи, розвивають творчу активність, професійну спрямованість та особисту зацікавленість.
Description: Зубченко Л. В. Педагогічна творчість студентів через організацію науково-дослідної роботи / Л. В. Зубченко // Вісник Луганського національного університета імені Тараса Шевченка. - 2017. - № 3 (308). - С. 29-36.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3192
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf389.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.