Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3174
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛебідь, О. В.-
dc.date.accessioned2018-12-25T13:56:00Z-
dc.date.available2018-12-25T13:56:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 378.22:378.147:37.014.14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3174-
dc.descriptionЛебідь О. В. Теоретичні та методичні основи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури : дис. на здобуття наук. ступеня док. пед. наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Ольга Валеріївна Лебідь ; наук. кер. Наталія Павлівна Волкова ; ВНЗ "Університет імені Альтфреда Нобеля", ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Дніпро, 2018. - 697 с.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертації обґрунтовано теоретичні та методичні основи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури. Визначено зміст стратегічного управління закладом загальної середньої освіти як цілісної, взаємопов’язаної структурованої системи послідовних дій (управлінських рішень) в умовах ресурсних обмежень, що спрямовані на формування й реалізацію стратегії здійснення ефективної діяльності та розвитку загальноосвітнього навчального закладу, підвищення його конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг. Розкрито сутність готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління, визначено її структурні компоненти: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний, особистісний. Теоретично обґрунтовано систему формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури, яка ґрунтується на системному, синергетичному, компетентнісному, студентоцентрованому, діяльнісному, аксіологічному, акмеологічному, андрагогічному підходах. Схарактеризовано її складники: суб’єкт-об’єктний, концептуальний, змістовий, процесуально-технологічний, контрольно-результативний компоненти. Розроблено технологічне забезпечення системи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури, яке включає сукупність технологій навчання (діалогічно-дискусійних, імітаційних, інформаційно-дистанційних), особливостей їх реалізації, корекцію, що гарантують успішне формування в магістрантів готовності до стратегічного управління. Здійснено дослідно-експериментальну перевірку ефективності розробленої системи в професійній підготовці майбутнього керівника закладу загальної середньої освіти, проаналізовано отримані результати, розкрито перспективи подальшого дослідження.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВНЗ "Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля"uk_UA
dc.subjectмагістратураuk_UA
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.titleТеоретичні та методичні основи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратуриuk_UA
dc.title.alternativeДисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наукuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lebid.pdf19.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.