Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3159
Title: Значення соціокультурного підходу під час вивчення іноземної мови
Authors: Жалдакова, Ю. В.
Keywords: іноземні мови
соціокультурний підхід
система навчання
Issue Date: 2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті розглянуто значення соціокультурного підходу під час вивчення іноземної мови, як важливий засіб для формування комунікативної та соціокультурної компетенції і реалізації головної мети навчання.
Description: Жалдакова Ю. В. Значення соціокультурного підходу під час вивчення іноземної мови / Ю. В. Жалдакова // Романо-германські мови в сучасному міжкультурному просторі : Зб. матеріалів ІІ Всеук. студентської наук.-практич. конф. (23 квітня 2018 року, Полтава ‒ Старобільськ) / За заг. ред. Т. А. Кокнової ; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». ‒ Старобільськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2018. – С. 205–207.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3159
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhaldakova.pdf209.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.