Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3159
Title: | Значення соціокультурного підходу під час вивчення іноземної мови |
Authors: | Жалдакова, Ю. В. |
Keywords: | іноземні мови соціокультурний підхід система навчання |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті розглянуто значення соціокультурного підходу під час вивчення іноземної мови, як важливий засіб для формування комунікативної та соціокультурної компетенції і реалізації головної мети навчання. |
Description: | Жалдакова Ю. В. Значення соціокультурного підходу під час вивчення іноземної мови / Ю. В. Жалдакова // Романо-германські мови в сучасному міжкультурному просторі : Зб. матеріалів ІІ Всеук. студентської наук.-практич. конф. (23 квітня 2018 року, Полтава ‒ Старобільськ) / За заг. ред. Т. А. Кокнової ; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». ‒ Старобільськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2018. – С. 205–207. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3159 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zhaldakova.pdf | 209.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.