Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3113
Title: | Формування аналітичної компетентності майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності у процесі вивчення фахових дисциплін |
Other Titles: | Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук |
Authors: | Іщенко, В. С. |
Keywords: | аналітика аналітична діяльність компетентність майбутні фахівці педагогічні умови інформаційна діяльність документознавство |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування аналітичної компетентності майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності в процесі вивчення фахових дисциплін. На основі аналізу філософської, психолого-педагогічної літератури з’ясовано ступінь дослідженості проблеми, розкрито сутність понять „аналітика”, „аналітична діяльність”, „компетентність”, „аналітична компетентність”. Визначено сутність та структуру аналітичної компетентності майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності, особливості її формування в процесі вивчення фахових дисциплін. Теоретично обґрунтовано, змістовно розроблено та експериментально перевірено педагогічні умови формування аналітичної компетентності майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності в процесі вивчення фахових дисциплін. |
Description: | Іщенко В. С. Формування аналітичної компетентності майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності у процесі вивчення фахових дисциплін : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Вікторія Сергіївна Ищенко ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2018. - 22 с. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3113 |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ishenko.pdf | 282.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.