Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3112
Title: | Розробка педагогічної системи професійної підготовки майбутніх учителів до формування соціального здоров’я учнів основної школи (теоретичний аспект) |
Authors: | Бабич, В. І. |
Keywords: | педагогічна система професійна підготовка майбутні вчителі соціальне здоров'є учні |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | В представлених матеріалах пропонується розгляд актуальних питань підготовки майбутніх учителів до виховання всебічно здорової молоді. Основна увага зосереджується на розкритті теоретичного аспекту розробки педагогічної системи професійної підготовки майбутніх учителів до формування соціального здоров’я учнів основної школи. Зазначається, що педагогічна система професійної підготовки майбутніх учителів до виховання соціально здорових підлітків реалізується через сукупність її структурних компонентів. Розкривається мета, зміст, форми і методи педагогічної системи професійної підготовки майбутніх учителів до формування соціального здоров’я учнів основної школи. Схарактеризовано вимоги до майбутніх учителів, як об’єктів педагогічної системи в ракурсі їх підготовки до виховання соціально здорових підлітків, а також викладачів вишу, як суб’єктів відповідної педагогічної системи. |
Description: | Бабич В. І. Розробка педагогічної системи професійної підготовки майбутніх учителів до формування соціального здоров’я учнів основної школи (теоретичний аспект) / В. І. Бабич // Системи підготовки у сучасних педагогічних дослідженнях : колективна монографія / за ред. С.Я. Харченка. – ЛНУ імені Тараса Шевченка, Старобільск, 2016. - С. 153-180. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3112 |
Appears in Collections: | Статті з монографій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Babich_1.pdf | 500.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.