Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3110
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабич, В. І. | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-21T20:42:12Z | - |
dc.date.available | 2018-11-21T20:42:12Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.issn | УДК 378.011.3-051:373.035 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3110 | - |
dc.description | Бабич В. І. Пошук інноваційних підходів щодо оцінювання знань майбутніх учителів в контексті формування соціального здоров’я учнів загальноосвітніх навчальних закладів / В. І. Бабич // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2017. - № 3 (308), квітень. – С. 203-209. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття передбачає висвітлення питання пошуку інноваційних підходів в напрямку удосконалення процеса оцінювання професійних знань майбутніх учителів в контексті актуальних питань виховання шкільної молоді. Важливе місце відводиться розробці таких підходів до оцінювання знань студентів, які передбачали б ігрову спрямованість, а також дозволяли б у процесі ігрової ситуації не тільки розкривати, але й закріплювати отримані раніше знання. Передбачається, що більш ефективним підходом щодо оцінювання знань майбутніх учителів в сфері виховання соціально здорових учнів, враховуючи специфіку даного процесу, є запропонований авторський підхід у вигляді інтелектуальної дуелі між студентами, які можуть бути розподілені на окремі мікрогрупи, створюючи таким чином змагальну спрямованість в зазначеному контексті. Даний підхід оцінювання знань передабчає командну взаємодію студентів, підвищення відповідальності за власний рівень підготовленості в межах теми чи сукупності тем окремого предмету, зміцнення знань, збереження психічного здоров’я майбутніх учителів тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | інноваційні підходи | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | соціальне здоров'є | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
dc.title | Пошук інноваційних підходів щодо оцінювання знань майбутніх учителів в контексті формування соціального здоров’я учнів загальноосвітніх навчальних закладів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Babich Visnik.pdf | 357.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.