Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3110
Title: Пошук інноваційних підходів щодо оцінювання знань майбутніх учителів в контексті формування соціального здоров’я учнів загальноосвітніх навчальних закладів
Authors: Бабич, В. І.
Keywords: інноваційні підходи
професійна підготовка
соціальне здоров'є
майбутні вчителі
Issue Date: 2017
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: Стаття передбачає висвітлення питання пошуку інноваційних підходів в напрямку удосконалення процеса оцінювання професійних знань майбутніх учителів в контексті актуальних питань виховання шкільної молоді. Важливе місце відводиться розробці таких підходів до оцінювання знань студентів, які передбачали б ігрову спрямованість, а також дозволяли б у процесі ігрової ситуації не тільки розкривати, але й закріплювати отримані раніше знання. Передбачається, що більш ефективним підходом щодо оцінювання знань майбутніх учителів в сфері виховання соціально здорових учнів, враховуючи специфіку даного процесу, є запропонований авторський підхід у вигляді інтелектуальної дуелі між студентами, які можуть бути розподілені на окремі мікрогрупи, створюючи таким чином змагальну спрямованість в зазначеному контексті. Даний підхід оцінювання знань передабчає командну взаємодію студентів, підвищення відповідальності за власний рівень підготовленості в межах теми чи сукупності тем окремого предмету, зміцнення знань, збереження психічного здоров’я майбутніх учителів тощо.
Description: Бабич В. І. Пошук інноваційних підходів щодо оцінювання знань майбутніх учителів в контексті формування соціального здоров’я учнів загальноосвітніх навчальних закладів / В. І. Бабич // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2017. - № 3 (308), квітень. – С. 203-209.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3110
ISSN: УДК 378.011.3-051:373.035
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babich Visnik.pdf357.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.