Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3108
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабич, В. І.
dc.date.accessioned2018-11-21T20:13:55Z
dc.date.available2018-11-21T20:13:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3108
dc.descriptionБабич В. І. Педагогічна технологія піготовки майбутніх учителів до формування соціального здоров’я сучасних підлітків (процесуальний аспект) / В. І. Бабич // Педагогічні технології в сучасних наукових дослідженнях: досвід та інновації : колективна монографія / за ред. С. Я. Харченка ; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». – Старобільськ : Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2017. - С. 28-56.uk_UA
dc.description.abstractВ представлених наукових матеріалах схарактеризовано процесуальний аспект педагогічної технології підготовки майбутніх учителів до формування соціального здоров’я сучасних підлітків. Основна увага зосереджується на розкритті дидактичного забезпечення зазначеного вище процесу. Розкривається зміст і алгоритм застосування окремих авторських методів та прийомів навчання, які спрямовані на підвищення в студентів педагогічних спеціальностей мотивації до виховання в майбутній професійній діяльності соціально здорових підлітків, підвищення якості оволодіння студентами відповідними знаннями та уміннями в сфері вищезазначеного процесу тощо.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectсоціальне здоров'єuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.titleПедагогічна технологія піготовки майбутніх учителів до формування соціального здоров’я сучасних підлітків (процесуальний аспект)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті з монографій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babich 2.pdf624.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.