Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3076
Title: | Психологічний зміст вивчення поведінки розумово відсталих школярів в ситуаціях фрустрації |
Authors: | Сєромаха, Н. Є. |
Keywords: | фрустрація розумова відсталість мотивація психологія молодші школярі |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | В статті розкривається методика організації дослідження особливостей поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації. Визначені критерії та показники будуть слугувати важливим підґрунтям для визначення змісту програми з корекції фрустраційної поведінки у даної категорії дітей. |
Description: | Сєромаха Н.Є. Психологічний зміст вивчення поведінки розумово відсталих молодших школярів в ситуаціях фрустрації // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2011. - № 14 (225), травень. – С.53 -61. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3076 |
Appears in Collections: | Сєромаха Наталія Євгенівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.