Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3076
Title: Психологічний зміст вивчення поведінки розумово відсталих школярів в ситуаціях фрустрації
Authors: Сєромаха, Н. Є.
Keywords: фрустрація
розумова відсталість
мотивація
психологія
молодші школярі
Issue Date: 2011
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: В статті розкривається методика організації дослідження особливостей поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації. Визначені критерії та показники будуть слугувати важливим підґрунтям для визначення змісту програми з корекції фрустраційної поведінки у даної категорії дітей.
Description: Сєромаха Н.Є. Психологічний зміст вивчення поведінки розумово відсталих молодших школярів в ситуаціях фрустрації // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2011. - № 14 (225), травень. – С.53 -61.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3076
Appears in Collections:Сєромаха Наталія Євгенівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf435.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.