Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3074
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуцьких, К. А.-
dc.contributor.authorСєромаха, Н. Є.-
dc.date.accessioned2018-11-14T18:33:20Z-
dc.date.available2018-11-14T18:33:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherУДК 159.922.76:616.89-008.434+376.36-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3074-
dc.descriptionБуцьких К. А.Теоретичний аналіз особливостей питальних висловлювань у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ / К. А. Буцьких, Н. Є. Сєромаха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. 20174. - № 4 (309), травень. – С.12-18uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичному вивченню проблеми особливостей питальних висловлювань у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ. В статті визначені специфічні особливості мовленнєвої діяльності дошкільників із ЗНМ, характерні труднощі у спілкуванні дітей з однолітками, описані типологічні групи даної категорії дітей за вмінням будувати зв'язні питальні висловлювання. Виявлено, що більшість дошкільників із ЗНМ мають ряд особливостей в оволодінні умінням розвивати і ставити питання за пропонованою темою. Визначені перспективи подальшого дослідження проблеми формування питальних висловлювань у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectвисловлюванняuk_UA
dc.subjectмовленняuk_UA
dc.titleТеоретичний аналіз особливостей питальних висловлювань у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf432.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.