Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3074
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Буцьких, К. А. | - |
dc.contributor.author | Сєромаха, Н. Є. | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-14T18:33:20Z | - |
dc.date.available | 2018-11-14T18:33:20Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.other | УДК 159.922.76:616.89-008.434+376.36 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3074 | - |
dc.description | Буцьких К. А.Теоретичний аналіз особливостей питальних висловлювань у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ / К. А. Буцьких, Н. Є. Сєромаха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. 20174. - № 4 (309), травень. – С.12-18 | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена теоретичному вивченню проблеми особливостей питальних висловлювань у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ. В статті визначені специфічні особливості мовленнєвої діяльності дошкільників із ЗНМ, характерні труднощі у спілкуванні дітей з однолітками, описані типологічні групи даної категорії дітей за вмінням будувати зв'язні питальні висловлювання. Виявлено, що більшість дошкільників із ЗНМ мають ряд особливостей в оволодінні умінням розвивати і ставити питання за пропонованою темою. Визначені перспективи подальшого дослідження проблеми формування питальних висловлювань у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | комунікація | uk_UA |
dc.subject | діти | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
dc.subject | висловлювання | uk_UA |
dc.subject | мовлення | uk_UA |
dc.title | Теоретичний аналіз особливостей питальних висловлювань у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.