Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3073
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРабоча, Т. О.-
dc.contributor.authorСєромаха, Н. Є.-
dc.date.accessioned2018-11-13T21:06:04Z-
dc.date.available2018-11-13T21:06:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherУДК 159.922.762-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3073-
dc.descriptionРабоча Т. О. Теоретичний аспект проблеми комунікативної поведінки розумово відсталих підлітків / Т. О. Рабоча, Н.Є.Сєромаха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2017. - № 4 (309), травень. – С.38-44uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито важливість спілкування у житті підлітків із розумовою відсталістю. Проаналізовано основні дослідження з вивчення комунікативної поведінки розумово відсталих підлітків. Розкрито особливості комунікативної поведінки розумово відсталих підлітків. Встановлено, як оточуючий простір впливає на становлення і розвиток комунікативної поведінки. Виокремлено особливості невербального спілкування підлітків із розумовою відсталістю. Представлено необхідність дослідження формування навичок комунікативної поведінки розумово відсталих підлітків. Сформовані напрями подальших досліджень.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectкомунікативна поведінкаuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectрозумова відсталістьuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.titleТеоретичний аспект проблеми комунікативної поведінки розумово відсталих підлітківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf434.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.