Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3073
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рабоча, Т. О. | - |
dc.contributor.author | Сєромаха, Н. Є. | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-13T21:06:04Z | - |
dc.date.available | 2018-11-13T21:06:04Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.other | УДК 159.922.762 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3073 | - |
dc.description | Рабоча Т. О. Теоретичний аспект проблеми комунікативної поведінки розумово відсталих підлітків / Т. О. Рабоча, Н.Є.Сєромаха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2017. - № 4 (309), травень. – С.38-44 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито важливість спілкування у житті підлітків із розумовою відсталістю. Проаналізовано основні дослідження з вивчення комунікативної поведінки розумово відсталих підлітків. Розкрито особливості комунікативної поведінки розумово відсталих підлітків. Встановлено, як оточуючий простір впливає на становлення і розвиток комунікативної поведінки. Виокремлено особливості невербального спілкування підлітків із розумовою відсталістю. Представлено необхідність дослідження формування навичок комунікативної поведінки розумово відсталих підлітків. Сформовані напрями подальших досліджень. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | комунікативна поведінка | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | розумова відсталість | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
dc.title | Теоретичний аспект проблеми комунікативної поведінки розумово відсталих підлітків | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.