Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3071
Title: | Особливості суб'єктивного розуміння ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку |
Authors: | Сєромаха, Н. Є. |
Keywords: | фрустрація знання діти |
Issue Date: | 2016 |
Abstract: | В статті наведені результати дослідження особливостей суб'єктивного розуміння психологічного змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молошого шкільного віку. Визначено характер ситуації, що суб'єктивно сприймаються як фрустраційні даною категорією дітей. |
Description: | Сєромаха Н. Є. Особливості суб'єктивного розуміння ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку / Н. Є. Сєромаха // Наукова спадщина Григорія Костюка і сучасні проблеми особистісно орієнтованої освіти : зб. матер. Всеукр. наук.-метод. інтернет-конфер. / уклад. О.Е.Жосан. – Кіровоград : Ексклюзив-систем, 2016. – С. 346-353 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3071 |
Appears in Collections: | Сєромаха Наталія Євгенівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.