Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3071
Title: Особливості суб'єктивного розуміння ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку
Authors: Сєромаха, Н. Є.
Keywords: фрустрація
знання
діти
Issue Date: 2016
Abstract: В статті наведені результати дослідження особливостей суб'єктивного розуміння психологічного змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молошого шкільного віку. Визначено характер ситуації, що суб'єктивно сприймаються як фрустраційні даною категорією дітей.
Description: Сєромаха Н. Є. Особливості суб'єктивного розуміння ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку / Н. Є. Сєромаха // Наукова спадщина Григорія Костюка і сучасні проблеми особистісно орієнтованої освіти : зб. матер. Всеукр. наук.-метод. інтернет-конфер. / уклад. О.Е.Жосан. – Кіровоград : Ексклюзив-систем, 2016. – С. 346-353
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3071
Appears in Collections:Сєромаха Наталія Євгенівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf413 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.