Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/305
Title: Види методичної роботи вчителя-словесника
Authors: Нікітіна, А. В.
Keywords: лінгводидактика
методична робота
учитель-словесник
Issue Date: 2015
Abstract: У статті проаналізовано й узагальнено теоретико-практичні дослідження про методичну роботу вчителя-словесника. Авторка запропонувала визначення поняття „методична робота вчителя-словесника", схарактеристеризувала напрями, описала й класифікувала види методичної роботи. Методичну робота вчителя-слвесника визначено як спеціально організовану діяльність з метою особистісного професійного самореалізування філолога, педагога, дослідника, вихователя, дискурсної особистості елітарного типу. Завдання методичної роботи випливають із сучасної освітньої мети, а зміст методичної роботи вчителя-словесника зумовлюють основні її напрями, що відображають діяльність учителя- словесника, спрямовану на підвищення рівня його кваліфікації. Дослідниця пропонує узагальнення інформації про методичну роботу вчителя-словесника, характеризує методичнє об'єднання вчителів- словесників, описує й класифікує види методичної роботи на основі визначених ознак, зокрема за кількістю учасників, за статусними ролями учасників педагогічного дискурсу, за формами оцінювання методичної роботи, за використаними засобами, за місцем виконання, за змістом, за тривалістю й періодичністю. Проведене дослідження доводить важливість удосконалення методичної роботи вчителя-словесника, посилення уваги до опанування методичної роботи майбутніми педагогами в процесі їхньої фахової підготовки.
Description: Види методичної роботи вчителя-словесника / А. В. Нікітіна // Науковий вісник Донбасу. Педагогічні науки. - 2015. – №2 (30). – Режим доступу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2015/N2(30)/2.pdf
URI: http://hdl.handle.net/123456789/305
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нікітіна Методична робота ЕВД 1.pdf183.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.