Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3047
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХомич, О. М.-
dc.date.accessioned2018-11-09T20:13:06Z-
dc.date.available2018-11-09T20:13:06Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.otherУДК 159.956.22-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3047-
dc.descriptionХомич О. М. Антиципація як чинник прийняття ефективних рішень у педагогічній діяльності / О. М. Хомич // Тенденції розвитку вищої освіти в Україні: європейський вектор: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, Ялта (20–21 березня 2014 року). – Ялта: РВНЗ КГУ, 2014. – Ч. 1. – С. 457–460.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто важливість розуміння впливу процесу антиципації на прийняття ефективних педагогiчних рiшень може виступати одним iз найбільш психологiчних аспектiв моделювання освiтнього простору сучасних закладiв освiти. Формування культури психолого-педагогiчного мислення можливе за умови переосмислення педагогами своєї антиципацiйної складової при cтвopeннi будь-яких ситуацiй педагогiчної взаємодiї. Можливiсть знаходження шляxiв розвитку антиципaцiї саме у представникiв освiти у кiнцевому результатi може надати нам певну базу для модернiзацiї багатьох acпeктiв педагогiчного спiлкyвання взагaлi.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.subjectприйняття рішеньuk_UA
dc.subjectпедагогічні рішенняuk_UA
dc.subjectпедагогиuk_UA
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UA
dc.titleАнтиципація як чинник прийняття ефективних рішень у педагогічній діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khomich.pdf140.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.