Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3017
Title: | Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологій |
Other Titles: | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук |
Authors: | Шама, І. П. |
Keywords: | професійна діяльність майбутні вчителі кейс-технології індивідуальний стиль |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі викорис-тання кейс-технологій. На основі аналізу філософської, психолого-педагогічної літератури з’ясовано ступінь дослідженості проблеми. Визначено сутність та структуру індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів, критерії та показники його сформованості. Схарактеризовано особливості використання кейс-технологій, сутнісні ознаки та види педагогічних кейсів у процесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів. Теоретично обґрунтовано, змістовно розроблено та експериментально перевірено педагогічні умови формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологій |
Description: | Шама І. П. Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологій : дис. на здобуття наук. ступ. кан. пед . наук 13.00.04. – теорія і методика професійної освіти. 01 – Освіта / Педагогіка / Ірина Петрівна Шама ; наук. кер. Сергій Вікторович Савченко ; ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». – Старобільськ, 2018 – 340 с. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3017 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
disShama.pdf | 4.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.