Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3003
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧерв'якова, Н. І.-
dc.date.accessioned2018-10-27T16:33:55Z-
dc.date.available2018-10-27T16:33:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherУДК 378.14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3003-
dc.descriptionЧерв'якова Н. І. Практико зорієнтовані технології професійної підготовки майбутніх педагогів: досвід теоретико-експериментального дослідження / Н. І. Черв'якова // Освіта та педагогічна наука. - 2017. - №1 (166). - С. 35-43.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито генезу практико зорієнтованого підходу до підготовки майбутніх педагогів, міждисциплінарний характер проблеми взаємозв'язку теорії і практики в контексті професійної підготовки майбутніх педагогів; міжнародні освітні практики реалізації практико зорієнтованого підходу у ВНЗ. Доведено, що найбільш ефективним напрямом реалізації практико зорієнтованого підходу є впровадження практико зорієнтованих технологій навчання, що репрезентують професійний контекст майбутньої діяльності, характеризуються діагностично поставленою метою, мотиваційним забезпеченням, коректно вимірюваним результатом, представленням змісту у вигляді системи пізнавальних і практичних професійно зорієнтованих завдань, послідовною диференціацією провідних видів діяльності студентів (навчально-пізнавальної, квазіпрофесійної та навчально-професійної). Визначено номенклатуру практико зорієнтованих технологій та перелік технологій, що мають пріоритетне значення для підвищення якості професійної підготовки майбутніх педагогів: технології контекстного, задачного, ігрового навчання та навчання через дослідження, кейс-технологія, метод проекту, тренінг.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectмайбутній педагогuk_UA
dc.subjectзорієнтовані підходиuk_UA
dc.subjectзорієнтовані тенологіїuk_UA
dc.subjectосвітні технологіїuk_UA
dc.titleПрактико зорієнтовані технології професійної підготовки майбутніх педагогів: досвід теоретико-експериментального дослідженняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 1 (166)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cherviakova_2017_№_1(166).pdf2.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.