Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3003
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черв'якова, Н. І. | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-27T16:33:55Z | - |
dc.date.available | 2018-10-27T16:33:55Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.14 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3003 | - |
dc.description | Черв'якова Н. І. Практико зорієнтовані технології професійної підготовки майбутніх педагогів: досвід теоретико-експериментального дослідження / Н. І. Черв'якова // Освіта та педагогічна наука. - 2017. - №1 (166). - С. 35-43. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито генезу практико зорієнтованого підходу до підготовки майбутніх педагогів, міждисциплінарний характер проблеми взаємозв'язку теорії і практики в контексті професійної підготовки майбутніх педагогів; міжнародні освітні практики реалізації практико зорієнтованого підходу у ВНЗ. Доведено, що найбільш ефективним напрямом реалізації практико зорієнтованого підходу є впровадження практико зорієнтованих технологій навчання, що репрезентують професійний контекст майбутньої діяльності, характеризуються діагностично поставленою метою, мотиваційним забезпеченням, коректно вимірюваним результатом, представленням змісту у вигляді системи пізнавальних і практичних професійно зорієнтованих завдань, послідовною диференціацією провідних видів діяльності студентів (навчально-пізнавальної, квазіпрофесійної та навчально-професійної). Визначено номенклатуру практико зорієнтованих технологій та перелік технологій, що мають пріоритетне значення для підвищення якості професійної підготовки майбутніх педагогів: технології контекстного, задачного, ігрового навчання та навчання через дослідження, кейс-технологія, метод проекту, тренінг. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | майбутній педагог | uk_UA |
dc.subject | зорієнтовані підходи | uk_UA |
dc.subject | зорієнтовані тенології | uk_UA |
dc.subject | освітні технології | uk_UA |
dc.title | Практико зорієнтовані технології професійної підготовки майбутніх педагогів: досвід теоретико-експериментального дослідження | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 1 (166) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Cherviakova_2017_№_1(166).pdf | 2.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.