Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/296
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нікітіна, А. В. | |
dc.date.accessioned | 2015-12-08T12:05:29Z | |
dc.date.available | 2015-12-08T12:05:29Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.other | УДК 378.011.3:811.161.2 (043.3) | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/296 | |
dc.description | Нікітіна А. В. Наукові засади опанування технологій педагогічного дискурсу майбутніми вчителями-словесниками : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. док. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова) / А. В. Нікітіна; Херсонський державний університет; МОН України - Херсон, 2013. - 44 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Робота присвячена теоретико-методологічному обґрунтуванню й експериментальній перевірці методики опанування технологій педагогічного дискурсу майбутніми вчителями-словесниками з метою формування їхньої дискурсної компетентності. У дослідженні визначено теоретико-методологічні й концептуальні засади опанування технологій педагогічного дискурсу майбутніми вчителями-словесниками. Виділено найважливіші структурні й функційні особливості педагогічного дискурсу. Подано характеристику суб’єктів педагогічного дискурсу, змодельовано портрет дискурсної особистості майбутнього вчителя- словесника й визначено складники його дискурсної компетентності. Проаналізовано когнітивно-комунікативні й риторичні засади формування дискурсної компетентості майбутнього вчителя-словесника, обґрунтовано роль тексту як засобу навчання мови в технологіях педагогічного дискурсу. З позиції лінгводидактики з’ясовано сутність і структуру наукових феноменів „дискурс”, „педагогічний дискурс”, визначено поняття „технологія педагогічного дискурсу”, „лінгводидактичний дискурс”, „лінгводидактичний аналіз тексту” в контексті сучасної наукової парадигми. Доведено ефективність експериментального навчання, презентовано методику лінгводидактичного аналізу тексту як технологію педагогічного дискурсу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Херсонський державний університет | uk_UA |
dc.subject | філологія | uk_UA |
dc.subject | дискурс | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | лінгводидактика | uk_UA |
dc.subject | лінгвістика | uk_UA |
dc.title | Наукові засади опанування технологій педагогічного дискурсу майбутніми вчителями-словесниками | uk_UA |
dc.title.alternative | автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nikitina.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.