Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНікітіна, А. В.
dc.date.accessioned2015-12-08T12:05:29Z
dc.date.available2015-12-08T12:05:29Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.otherУДК 378.011.3:811.161.2 (043.3)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/296
dc.descriptionНікітіна А. В. Наукові засади опанування технологій педагогічного дискурсу майбутніми вчителями-словесниками : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. док. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова) / А. В. Нікітіна; Херсонський державний університет; МОН України - Херсон, 2013. - 44 с.uk_UA
dc.description.abstractРобота присвячена теоретико-методологічному обґрунтуванню й експериментальній перевірці методики опанування технологій педагогічного дискурсу майбутніми вчителями-словесниками з метою формування їхньої дискурсної компетентності. У дослідженні визначено теоретико-методологічні й концептуальні засади опанування технологій педагогічного дискурсу майбутніми вчителями-словесниками. Виділено найважливіші структурні й функційні особливості педагогічного дискурсу. Подано характеристику суб’єктів педагогічного дискурсу, змодельовано портрет дискурсної особистості майбутнього вчителя- словесника й визначено складники його дискурсної компетентності. Проаналізовано когнітивно-комунікативні й риторичні засади формування дискурсної компетентості майбутнього вчителя-словесника, обґрунтовано роль тексту як засобу навчання мови в технологіях педагогічного дискурсу. З позиції лінгводидактики з’ясовано сутність і структуру наукових феноменів „дискурс”, „педагогічний дискурс”, визначено поняття „технологія педагогічного дискурсу”, „лінгводидактичний дискурс”, „лінгводидактичний аналіз тексту” в контексті сучасної наукової парадигми. Доведено ефективність експериментального навчання, презентовано методику лінгводидактичного аналізу тексту як технологію педагогічного дискурсу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХерсонський державний університетuk_UA
dc.subjectфілологіяuk_UA
dc.subjectдискурсuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectлінгводидактикаuk_UA
dc.subjectлінгвістикаuk_UA
dc.titleНаукові засади опанування технологій педагогічного дискурсу майбутніми вчителями-словесникамиuk_UA
dc.title.alternativeавтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наукuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nikitina.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.