Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2947
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гришак, С. М. | |
dc.date.accessioned | 2018-10-03T09:39:44Z | |
dc.date.available | 2018-10-03T09:39:44Z | |
dc.date.issued | 2018-10-31 | |
dc.identifier | УДК 378.091.21:305-042.2(47+57) | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2947 | |
dc.description | Гришак С.М. Теорія і практика розвитку гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн: порівняльний аналіз : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. докт. пед. наук за спеціальністю 13.00.01. – загальна педагогіка та історія педагогіки / С.М. Гришак ; ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». – Старобільськ, 2018 – 42 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертації подано результати цілісного наукового аналізу теорії і практики розвитку гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн. Визначено теоретичні основи інтеграції гендерних досліджень як наукового напряму та навчальної дисципліни до вищої школи пострадянських країн: простежено генезу проблеми статевої диференціації в історико-педагогічному та соціокультурному контекстах; з’ясовано теоретичні передумови появи гендерних досліджень, що становлять ідеї західних теоретиків ліберального, радикального напрямів фемінізму та прибічників соціально-конструктивістського підходу; здійснено аналіз міжнародних правових стандартів рівності жінок і чоловіків; виявлено бар’єри формування нової гендерної парадигми знань у пострадянських країнах, зумовлені відмінним від західних країн контекстом інституціоналізації гендерних досліджень на онтологічному, політичному, гносеологічному, когнітивному рівнях. Досліджено процес організації гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн. Визначено тенденції розвитку гендерної освіти у вищій школі та здійснено їх порівняльний аналіз згідно з розробленою критеріальною базою. Виявлено позитивний досвід гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн та виокремлено напрями його імплементації до освітнього процесу вищих навчальних закладів України. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | гендер | |
dc.subject | гендерна освіта | |
dc.title | Теорія і практика розвитку гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн: порівняльний аналіз | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2Hryshak_aref.pdf | 1.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.