Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2942
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шама, І. П. | |
dc.date.accessioned | 2018-10-03T07:05:33Z | |
dc.date.available | 2018-10-03T07:05:33Z | |
dc.date.issued | 2018-11-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2942 | |
dc.description | Шама І. П. Формування індивідуального стилю професійної діяль-ності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологій : автореф. на здобуття наук. ступ. кан. пед . наук 13.00.04. – теорія і методика професійної освіти. 01 – Освіта / Педагогіка / І.П. Шама. – Старобільськ, 2018 – 22 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування індиві-дуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі викорис-тання кейс-технологій. На основі аналізу філософської, психолого-педагогічної літератури з’ясовано ступінь дослідженості проблеми. Визначено сутність та структуру індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів, критерії та показники його сформованості. Схарактеризовано особливості використання кейс-технологій, сутнісні ознаки та види педагогічних кейсів у процесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів. Теоретично обґрунтовано, змістовно розроблено та експериментально перевірено педагогічні умови формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологій | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.title | Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологій | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.