Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2942
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШама, І. П.
dc.date.accessioned2018-10-03T07:05:33Z
dc.date.available2018-10-03T07:05:33Z
dc.date.issued2018-11-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2942
dc.descriptionШама І. П. Формування індивідуального стилю професійної діяль-ності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологій : автореф. на здобуття наук. ступ. кан. пед . наук 13.00.04. – теорія і методика професійної освіти. 01 – Освіта / Педагогіка / І.П. Шама. – Старобільськ, 2018 – 22 с.uk_UA
dc.description.abstractДисертацію присвячено дослідженню проблеми формування індиві-дуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі викорис-тання кейс-технологій. На основі аналізу філософської, психолого-педагогічної літератури з’ясовано ступінь дослідженості проблеми. Визначено сутність та структуру індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів, критерії та показники його сформованості. Схарактеризовано особливості використання кейс-технологій, сутнісні ознаки та види педагогічних кейсів у процесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів. Теоретично обґрунтовано, змістовно розроблено та експериментально перевірено педагогічні умови формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологійuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.titleФормування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологійuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shama.pdf507.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.