Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2928
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондаренко, Л. І.-
dc.date.accessioned2018-09-24T20:28:37Z-
dc.date.available2018-09-24T20:28:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherУДК 378.011.3-051:378.22-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2928-
dc.descriptionБондаренко Л.І. Діагностика сформованості дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів / Л. І. Бондаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. 2017. - № 7 (312). – Ч. 2 – С. 11-18.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито основні критерії та показники рівнів сформованості дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів: мотиваційний, технологічний, когнітивний, особистісний. Показано, що кожному критерію відповідає ряд показників, які і визначають такі рівні сформованості як: інформаційно-алгоритмічний (низький), репродуктивно-операційний (середній), діяльнісно-творчий (високий), когнітивно-пошуковий (достатній) рівень.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectдосллідницькі компетентностіuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.subjectнауково-дослідна діяльністьuk_UA
dc.subjectмайбутні викладачіuk_UA
dc.titleДіагностика сформованості дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bondarenko.pdf207.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.