Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2928
Title: Діагностика сформованості дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів
Authors: Бондаренко, Л. І.
Keywords: досллідницькі компетентності
вищі навчальні заклади
науково-дослідна діяльність
майбутні викладачі
Issue Date: 2017
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті розкрито основні критерії та показники рівнів сформованості дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів: мотиваційний, технологічний, когнітивний, особистісний. Показано, що кожному критерію відповідає ряд показників, які і визначають такі рівні сформованості як: інформаційно-алгоритмічний (низький), репродуктивно-операційний (середній), діяльнісно-творчий (високий), когнітивно-пошуковий (достатній) рівень.
Description: Бондаренко Л.І. Діагностика сформованості дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів / Л. І. Бондаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. 2017. - № 7 (312). – Ч. 2 – С. 11-18.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2928
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bondarenko.pdf207.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.