Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2928
Title: | Діагностика сформованості дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів |
Authors: | Бондаренко, Л. І. |
Keywords: | досллідницькі компетентності вищі навчальні заклади науково-дослідна діяльність майбутні викладачі |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті розкрито основні критерії та показники рівнів сформованості дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів: мотиваційний, технологічний, когнітивний, особистісний. Показано, що кожному критерію відповідає ряд показників, які і визначають такі рівні сформованості як: інформаційно-алгоритмічний (низький), репродуктивно-операційний (середній), діяльнісно-творчий (високий), когнітивно-пошуковий (достатній) рівень. |
Description: | Бондаренко Л.І. Діагностика сформованості дослідницької компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів / Л. І. Бондаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. 2017. - № 7 (312). – Ч. 2 – С. 11-18. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2928 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bondarenko.pdf | 207.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.