Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2897
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДеркачова, В. В.-
dc.date.accessioned2018-09-18T20:26:42Z-
dc.date.available2018-09-18T20:26:42Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.otherУДК 658.8:664.6/7-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2897-
dc.descriptionДеркачова В. В. Використання маркетингової комунікаційної стратегії переробними підприємствами / В. В. Деркачова // Вісник Харківського технічного університету сільського господарства. – Х., 2008. – Вип. 71. – С. 108–116. – (Серія „Економічні науки”).uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджуються маркетингові комунікаційні стратегії підприємств як системи заходів, якими користуються підприємства для інформування, переконання чи нагадування про свої товари або послуги. Визначена особливість маркетингової комунікаційної стратегії зернопереробних підприємств, що направлені на сільськогосподарські або посередницькі підприємства з метою найповнішого завантаження сировиною наявних переробних потужностей підприємств.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectстратегіїuk_UA
dc.titleВикористання маркетингової комунікаційної стратегії переробними підприємствамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Derkachova.pdf292.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.