Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2897
Title: Використання маркетингової комунікаційної стратегії переробними підприємствами
Authors: Деркачова, В. В.
Keywords: маркетингові комунікації
підприємство
стратегії
Issue Date: 2008
Abstract: У статті досліджуються маркетингові комунікаційні стратегії підприємств як системи заходів, якими користуються підприємства для інформування, переконання чи нагадування про свої товари або послуги. Визначена особливість маркетингової комунікаційної стратегії зернопереробних підприємств, що направлені на сільськогосподарські або посередницькі підприємства з метою найповнішого завантаження сировиною наявних переробних потужностей підприємств.
Description: Деркачова В. В. Використання маркетингової комунікаційної стратегії переробними підприємствами / В. В. Деркачова // Вісник Харківського технічного університету сільського господарства. – Х., 2008. – Вип. 71. – С. 108–116. – (Серія „Економічні науки”).
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2897
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Derkachova.pdf292.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.