Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2883
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДеркачова, В. В.-
dc.date.accessioned2018-09-14T22:02:56Z-
dc.date.available2018-09-14T22:02:56Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2883-
dc.descriptionДеркачова В. В. Система маркетингу аграрних підприємств зернопродуктового комплексу / В. В. Деркачова // Теорія та практика підприємницької діяльності : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. вчених і фахівців, 15-18 квіт. 2009 р., м. Сімферополь / Таврій. нац. ун-т ім. В. І. Вернадського. – Сімферополь, 2009. – С. 156–157.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectаграрні підприємстваuk_UA
dc.titleСистема маркетингу аграрних підприємств зернопродуктового комплексуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V V Derkachova.pdf372.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.