Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2879
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДеркачова, В. В.-
dc.date.accessioned2018-09-14T21:10:57Z-
dc.date.available2018-09-14T21:10:57Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.otherУДК 338.439.4:332.12-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2879-
dc.descriptionДеркачова В. В. Формування маркетингової товарної стратегії на регіональному рівні / В. В. Деркачова // Збірник наукових праць Луганського національного аграрного університету / за ред. В.Г. Ткаченко. – 2008. – Т.1 – №. 90/94 – С. 232–240. – (Серія „Економічні науки”).uk_UA
dc.description.abstractУ статі розглянуті стратегічні напрямки формування маркетингової товарної стратегії підприємства, досліджено їх подальший розвиток в сучасних умовах; наведена характеристика стратегічних альтернатив підприємства з урахуванням цілей та особливостей їх використання; запропоновано відокремити такий від стратегії, як регіональна та наведено варіанти її побудови; розглянуто різновиди стратегічної орієнтації агропромислових підприємств регіону за умов ринку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectагропромислові підприємстваuk_UA
dc.subjectстратегіїuk_UA
dc.titleФормування маркетингової товарної стратегії на регіональному рівніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Derkachova.pdf403.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.