Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2879
Title: Формування маркетингової товарної стратегії на регіональному рівні
Authors: Деркачова, В. В.
Keywords: маркетинг
маркетингові стратегії
агропромислові підприємства
стратегії
Issue Date: 2008
Abstract: У статі розглянуті стратегічні напрямки формування маркетингової товарної стратегії підприємства, досліджено їх подальший розвиток в сучасних умовах; наведена характеристика стратегічних альтернатив підприємства з урахуванням цілей та особливостей їх використання; запропоновано відокремити такий від стратегії, як регіональна та наведено варіанти її побудови; розглянуто різновиди стратегічної орієнтації агропромислових підприємств регіону за умов ринку.
Description: Деркачова В. В. Формування маркетингової товарної стратегії на регіональному рівні / В. В. Деркачова // Збірник наукових праць Луганського національного аграрного університету / за ред. В.Г. Ткаченко. – 2008. – Т.1 – №. 90/94 – С. 232–240. – (Серія „Економічні науки”).
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2879
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Derkachova.pdf403.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.