Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/286
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чорнобай, К. Г. | |
dc.date.accessioned | 2015-12-08T06:41:54Z | |
dc.date.available | 2015-12-08T06:41:54Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.other | УДК [(378.011.3 - 051:53): 37.091.33 – 027.22] (043.3) | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/286 | |
dc.description | Чорнобай К.Г. Розвиток експериментальних умінь та навичок майбутніх учителів фізики в умовах інтеграції : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) / Катерина Григоріївна Чорнобай ; наук. кер. Величко Степан Петрович ; Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка - Кіровоград, 2011 - 17 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено теоретичному обґрунтуванню та практичній реалізації методики розвитку експериментальних умінь і навичок майбутніх учителів за рахунок інтегрованих модулів у навчальному фізичному експерименті. Визначено та обґрунтовано основні положення, на яких ґрунтується підготовка майбутніх учителів фізики на засадах модульного навчання, які мають слугувати теоретичною основою інтеграції фахових фізичних, психолого-педагогічних та методичних знань у галузі шкільного фізичного експерименту, а також у формуванні експериментальних умінь і навичок, які виступають як інтегровані наслідки на кінцевому етапі підготовки майбутніх учителів у педагогічних ВНЗ за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст. Вдосконалено методику практичної підготовки студентів педагогічних ВНЗ через упровадження інтегрованого спецкурсу з організації та проведення всіх видів навчального фізичного експерименту за умов наявності відповідного методичного і матеріально-технічного забезпечення та їх поєднання з ІКТ. Розроблено систему оцінювання практичного компоненту у професійній підготовці майбутніх учителів фізики, яка дозволяє виявити розвиток експериментальних умінь і навичок у навчальному експериментуванні з фізики. Педагогічним експериментом доведено ефективність застосування методики розвитку експериментальних умінь і навичок у майбутніх учителів фізики в умовах інтеграції. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка | uk_UA |
dc.subject | фізика | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.title | Розвиток експериментальних умінь та навичок майбутніх учителів фізики в умовах інтеграції | uk_UA |
dc.title.alternative | Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chornobay.pdf | 954.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.