Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2848
Title: | Медіа-продукт як результат практичної діяльності майбутніх учителів початкових класів |
Authors: | Шевирьова, І. Г. |
Keywords: | медіа-засоби медіа-продукт майбутні фахівці медіа-компетентність початкова освіта |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті розглянуто сутність поняття «медіа-продукт», визначено його науковий контекст; висвітлені погляди науковців стосовно окресленого поняття. Зазначено, що професійна підготовка у вишах має надати ґрунтовну базу як теоретичних знань з питань медіа, так і практичні уміння й навички з метою створення змістовних медіапродуктів. У свою чергу висвітлено, що медіа-продукт – це засіб, який уможливлює ефективну й результативну діяльності людини; завдяки медіа-продукту можливо встановлювати зв’язки між віртуальним й сучасним простором; інструмент, який задовольняє інформаційні потреби особистості. В статті окреслено, що медіа-продукти класифікуються на візуальні, аудіювальні, аудіовізуальні, графічну. Отже, автор дійшов висновку, що створення медіа-продукту неможливо без творчої медійної діяльності, яка, в свою чергу, спрямована на формування практичних навичок самостійної роботи в системі «майбутній учитель ‒ медіа». Актуалізація такої взаємодії зумовлена тим, що лише діяльність є узагальненою формою оволодіння будь-якими знаннями, які стають критеріальною ланкою для усвідомлення значущості власного професійного фаху. |
Description: | Шевирьова І.Г. Медіа-продукт як результат практичної діяльності майбутніх учителів початкових класів / І.Г.Шевирьова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2018. – № 6 (320). – С. 353 – 361. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2848 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sheviriov.pdf | 967.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.