Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2847
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілянська, К. І.-
dc.contributor.authorКрошка, С. А.-
dc.date.accessioned2018-09-09T14:48:02Z-
dc.date.available2018-09-09T14:48:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 659.113:007.415-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2847-
dc.descriptionБілянська К. І. Сучасна трансформація рекламних повідомлень / К. І. Білянська, С. А. Крошка / Мас-медіа України на зламі епох: реалії та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції / відп. ред. Галич А. О. – Старобільськ : Вид-во ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”, 2018. – С. 302-309.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто сучасну трансформацію рекламних повідомлень. Рушійною силою зміни формату рекламних повідомлень стала зміна комунікаційних каналів повідомлення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectтрансформаціїuk_UA
dc.subjectповідомленняuk_UA
dc.titleСучасна трансформація рекламних повідомленьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krochka.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.