Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/282
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛаріонова, Н. Б.-
dc.date.accessioned2015-12-07T11:17:23Z-
dc.date.available2015-12-07T11:17:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.otherУДК 378.011.3 : 36-051-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/282-
dc.descriptionЛаріонова Н. Б. Формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук : 13.00.05 – соціальна педагогіка / Ларіонова Наталія Борисівна ; наук. кер. Харченко Сергій Якович ; М-во освіти і науки України, Державний вищий навчальний заклад „Донбаський державний педагогічний університет” - Слов’янськ : Видавництво Державного закладу “Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”, 2013 - 23 с.uk_UA
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. Державний вищий навчальний заклад „Донбаський державний педагогічний університет”, Слов’янськ, 2013. У дисертації на основі педагогічного аналізу теоретичної й практичної розробки проблеми формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів в умовах вищої школи уточнено поняття „професійна готовність соціального педагога”, розкриті суттєві характеристики навчальної практики як різновиду освітнього процесу, розроблено й експериментально перевірено педагогічну систему формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик у єдності мети, змісту, суб’єктів, об’єкту, форм і методів. У ході експериментального дослідження в навчальний процес було впроваджено педагогічну систему формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик і комплекс її навчально-методичного забезпечення: організаційно-структурна модель наскрізної практики; наскрізна програма практики; показники оцінки завдань практики; критерії та показники оцінки й самооцінки професійного й особистісного розвитку студента в процесі проходження практики; система засобів здійснення моніторингу професійного становлення студентів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДержавний вищий навчальний заклад „Донбаський державний педагогічний університет”uk_UA
dc.subjectсоціальна педагогікаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleФормування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практикuk_UA
dc.title.alternativeАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наукuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Larionova.pdf335.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.