Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/282
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ларіонова, Н. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-07T11:17:23Z | - |
dc.date.available | 2015-12-07T11:17:23Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.011.3 : 36-051 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/282 | - |
dc.description | Ларіонова Н. Б. Формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук : 13.00.05 – соціальна педагогіка / Ларіонова Наталія Борисівна ; наук. кер. Харченко Сергій Якович ; М-во освіти і науки України, Державний вищий навчальний заклад „Донбаський державний педагогічний університет” - Слов’янськ : Видавництво Державного закладу “Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”, 2013 - 23 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. Державний вищий навчальний заклад „Донбаський державний педагогічний університет”, Слов’янськ, 2013. У дисертації на основі педагогічного аналізу теоретичної й практичної розробки проблеми формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів в умовах вищої школи уточнено поняття „професійна готовність соціального педагога”, розкриті суттєві характеристики навчальної практики як різновиду освітнього процесу, розроблено й експериментально перевірено педагогічну систему формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик у єдності мети, змісту, суб’єктів, об’єкту, форм і методів. У ході експериментального дослідження в навчальний процес було впроваджено педагогічну систему формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик і комплекс її навчально-методичного забезпечення: організаційно-структурна модель наскрізної практики; наскрізна програма практики; показники оцінки завдань практики; критерії та показники оцінки й самооцінки професійного й особистісного розвитку студента в процесі проходження практики; система засобів здійснення моніторингу професійного становлення студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Державний вищий навчальний заклад „Донбаський державний педагогічний університет” | uk_UA |
dc.subject | соціальна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.title | Формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик | uk_UA |
dc.title.alternative | Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Larionova.pdf | 335.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.