Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2799
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorShekhavtsova, S. O.-
dc.contributor.authorШехавцова, С. О.-
dc.date.accessioned2018-07-12T10:26:07Z-
dc.date.available2018-07-12T10:26:07Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2799-
dc.descriptionShekhavtsova S. O. Principles and forms of assessment in foreign language teaching and learning / S. O. Shekhavtsova // International Symposium on Language and Communication: Research Trends and Challenges (ISLC) 10th-13th June 2012. - Uckuyular İzmir, 2012. - № 14. - P. 623-629.uk_UA
dc.description.abstractRecently there has been a growing interest of Methodologists for the requirements of assessment procedure during foreign language teaching and learning in Ukraine, because the forms of assessment and especially principles are fundamentally different from traditional principles of assessment overseas. Hence the principles of assessment are the following, such as practicality, reliability, validity, authenticity and washback. From our point of view, Ukrainian teachers are interested in performing all these principles. The core value of these principles are to distinguish the impact of assessment and overview the classroom-based issue such as the degree of assessment affects to students’ language development.uk_UA
dc.description.sponsorshipОстаннім часом зростає зацікавленість методологів щодо вимог процедури оцінки під час вивчення іноземної мови в Україні, оскільки форми оцінювання та особливо принципи принципово відрізняються від традиційних принципів оцінки за кордоном. Отже, принципи оцінки такі, як практичність, надійність, обгрунтованість, автентичність та відмивання. З нашої точки зору, українські вчителі зацікавлені у виконанні всіх цих принципів. Основна цінність цих принципів полягає в тому, щоб відрізняти вплив оцінки та огляд проблеми, що склалася на класі, наприклад, ступінь оцінювання впливає на розвиток мови студентів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectвивченняuk_UA
dc.titlePrinciples and forms of assessment in foreign language teaching and learninguk_UA
dc.title.alternativeПринципи та форми оцінювання у навчанні та вивченні іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Шехавцова Світлана Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
book4.pdf261.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.