Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2782
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШехавцова, С. О.-
dc.date.accessioned2018-06-25T23:38:08Z-
dc.date.available2018-06-25T23:38:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 37.013:159.923.2-
dc.identifier.otherББК 74.00-
dc.identifier.otherШ 54-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2782-
dc.descriptionШехавцова С. О. Суб’єктність у педагогічному аспекті: теорія і практика : монографія / С. О. Шехавцова ; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». – Старобільськ, ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка» , 2016. – 414 с.uk_UA
dc.description.abstractУ монографії подано теоретичні й методичні уявлення про суб’єктність майбутніх учителів у процесі фахової підготовки, рокрито педагогічні підходи до аналізу уявлень про суб’єктність. Автор звертається до ідей системносуб’єктного й синергетичного підходів. Визначено концептуальні ідеї суб’єктно-діяльнісного підходу щодо фахової підготовки майбутніх учителів, виокремлено основні етапи та труднощі професійно-педагогічного становлення майбутніх учителів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectсуб'єктністьuk_UA
dc.titleCуб’єктність у педагогічному аспекті: теорія і практикаuk_UA
dc.title.alternativeмонографіяuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2016.pdf2.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.