Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2782
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шехавцова, С. О. | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-25T23:38:08Z | - |
dc.date.available | 2018-06-25T23:38:08Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.other | УДК 37.013:159.923.2 | - |
dc.identifier.other | ББК 74.00 | - |
dc.identifier.other | Ш 54 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2782 | - |
dc.description | Шехавцова С. О. Суб’єктність у педагогічному аспекті: теорія і практика : монографія / С. О. Шехавцова ; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». – Старобільськ, ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка» , 2016. – 414 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У монографії подано теоретичні й методичні уявлення про суб’єктність майбутніх учителів у процесі фахової підготовки, рокрито педагогічні підходи до аналізу уявлень про суб’єктність. Автор звертається до ідей системносуб’єктного й синергетичного підходів. Визначено концептуальні ідеї суб’єктно-діяльнісного підходу щодо фахової підготовки майбутніх учителів, виокремлено основні етапи та труднощі професійно-педагогічного становлення майбутніх учителів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | суб'єктність | uk_UA |
dc.title | Cуб’єктність у педагогічному аспекті: теорія і практика | uk_UA |
dc.title.alternative | монографія | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Монографії |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.